Mennyi időt vesz igénybe a javítás és hogyan kapom vissza a számítógépemet?
Mibe csomagoljam az eszközöm?
Hogyan lehetek biztos abban, hogy a számítógépem biztonságban van szállítás közben?
Mit kell tennem, ha a javítás után további problémáim merülnek fel?
Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésemre?
Milyen típusú számítógépek javítását vállaljátok?
Mennyi időt vesz igénybe a javítás és hogyan kapom vissza a számítógépemet?
A javítás ideje attól függ, milyen problémával kell foglalkoznunk, általában 2-3 munkanapra van szükség a szállítási időt leszámítva. A javítás után a számítógép visszaszállítását futárszolgálatunk végzi.
Mibe csomagoljam az eszközöm?
Az első elszállításnál nem biztosítunk csomagoló anyagot, így arról mindenkinek magának kell gondoskodnia.
Fontos, hogy az ügyfelek által helytelenül, hanyagul vagy egyéb csomagolási hibából származó sérülésért sem mi sem a futárszolgálat nem vállal felelősséget.
Hogyan lehetek biztos abban, hogy a számítógépem biztonságban van szállítás közben?
A számítógépek biztonságos szállításához speciális csomagolóanyagot használunk és a futárszolgálatunk kifejezetten figyel a sérülések elkerülésére.
Mit kell tennem, ha a javítás után további problémáim merülnek fel?
A javítás után a munkánkra 6 hónap garanciát vállalunk, és bármilyen további probléma esetén szívesen segítünk.
Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésemre?
Fizetni a csomag átvételekor lehet, a futárszolgálat munkatársainak, bankkártyával vagy készpénzzel.
Milyen típusú számítógépek javítását vállaljátok?
Vállaljuk az összes számítógép típust, beleértve az asztali számítógépeket és laptopokat, az operációs rendszerek telepítését, tisztítását, karbantartását és az adatmentést is.